fbpx

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівненський природничо-математичний ліцей «Елітар» Рівненської міської ради

_18_7992+

Директор Желюк Олег Миколайович, освіта вища, кандидат педагогічних наук, заслужений вчитель України, відмінник освіти України, вчитель-методист
Закінчив Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «математика і фізика».

На посаді директора з 1997 року.

Загальні відомості про заклад

Рівненський природничо-математичний ліцей «Елітар» Рівненської міської ради заснований у 1994 році.

Адреса: місто Рівне, вулиця Гайдамацька, 9-а,
контактний телефон: 65-18-97
E-mail: elitar.rivne@gmail.com

 https://www.elitar.rv.ua

Форма власності: комунальна, Рівненська міська рада

Основні напрямки діяльності

Кількісний склад колективу: педагогічний контингент: 22 педагогічних працівників.
З них: мають кваліфікаційну категорію: «спеціаліст вищої категорії» – 15 чол.; «спеціаліст першої категорії» – 4 чол.; «спеціаліст другої категорії» – 2 чол.; «спеціаліст» – 1 чол.
мають педагогічне звання: «заслужений вчитель України» – 1 чол.; «учитель-методист» – 10 чол.; «старший вчитель» – 2 чол.
Обслуговуючий персонал – 18 чол.
Діють методичні об’єднання: вчителів гуманітарних та суспільствознавчих дисциплін, фізики, математики, природничих дисциплін та фізичної культури, інформаційних технологій. Методичне об’єднання класних керівників.

Учнівський контингент: в ліцеї навчаються 219 учнів у 8-11 класах. Всього класів – 8.
Класи формуються за профілями: фізико-математичний та біолого-хімічний. Предмети, які вивчаються на поглибленому рівні: математика, фізика, біологія, хімія.
Усі класи навчаються у першу зміну.
Система учнівського самоврядування представлена органами самоврядування у класах на чолі з старостою, ліцейним учнівським парламентом та його Головою.

Реалізація програм з виховання: програма національно-патріотичного виховання учнівської молоді, «Без минулого немає майбутнього», «Ліцейна родина».В навчальному закладі діють виховні центри: музей комп¢ютерної техніки, якому присвоєно звання «зразковий», музей електронно-вимірювальних і радіотехнічних пристроїв, центр військово-патріотичного виховання.
На базі ліцею працюють 4 гуртки за напрямами; військово-патріотичний (1),  фізкультурно-оздоровчий (1), науково-технічний (2).

Матеріальна база: в закладі обладнано 2 комп’ютерні класи та кабінет з мультимедійним комплексом, наявний постійний доступ до мережі Інтернет;
До послуг ліцеїстів 14 предметних кабінети, з них атестовані за рівнем «зразковий» 4, за рівнем «оптимальний» – 3; 11 кабінетів забезпечені комп¢ютерами.
Для проведення фізкультурно-спортивної роботи в закладі наявні два зали: спортивний та гімнастичний, діють спортивні майданчики: футбольний, волейбольний, баскетбольний, наявний тренажерний майданчик, гімнастична стінка для занять учнів, тенісний стіл.
В ліцеї організовано гаряче харчування учнів, діє буфет.

Основні освітні досягнення

Ліцеїсти здобувають перемоги на Всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, турнірах, мають високі результати на ЗНО. Вони є переможцями ІІ-ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад, учасниками IV етапу. У Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН ліцеїсти постійно  здобуваютть перемоги на І тв  ІІ етапах, є переможцями ІІІ етапу конкурсу. Учні показують високі результати на Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Всеукраїнських конкурсах «Левеня», «Колосок», юних винахідників та раціоналізаторів, мають перемоги на Всеукраїнських турнірах юних біологів, хіміків. За результатами науково-дослідницької діяльності в ліцеї щорічно проводяться конференції та видається збірник «Наукові записки Рівненського природничо-математичного ліцею «Елітар».

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

Ключові та предметні компетентності
Наскрізні вміння
Ціннісні ставлення

Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» .